Motovirus.com;

2005 yılını 2006 ya bağlayan gece yani 0cak 2006 da yayın hayatına geçmiş, motosiklet camiasına yeni bir soluk getiren, motosiklet kullanıcılarının kolayca tüm bilgilere ulaşabileceği bir forum olma özelliğini taşımaktadır. Motosiklet adına tüm merak ettiklerinize kolayca ulaşabilir, merak ettiğiniz başlıkları konu haline getirerek diğer üyelerimizden destek isteyebilirsiniz. MV nin en büyük özelliği ise AİLE kavramını kullanıcılarına en yi şekilde aktarması ve AİLENİN bir parçası olmalarını sağlamaktır.

Üye Girişi

Şifrenizi unuttuysanız tıklayın?

Hemen Üye Olun!

MV’ye üye olmak için kayıt formunu doldurarak size gelecek olan aktivasyon kodunu onaylamanız yeterli olacaktır. Aktivasyon kodu mail adresinizin junk mail ( önemsiz postalarına ) düşebilir. Eğer aktivasyon kodu mailinize gelmedi ise info@motovirus.com a mail atarak üyeliğinizin onaylanmasını isteyiniz.

motosiklet forum üye kayıt





Motovirus.com



Teknik Bilgiler Motosiklet Hakkında Bİlmediklerinizi Teknik Bilgileri ve Tüm Sorunları Buradan Paylaşabilirsiniz

Tags: , , , , , ,

Yanıtla
Eski 16-01-2009, 13:05   #121 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
kannber kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Apr 2006
Mesaj: 653
kannber kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
bir iki ayrıntı da ben vereyim öyleyse...

* 1999 a kadar üretilen F650 lerde iki model var : biri düz F650 ( F650 funduro diye de geçer ). bu modelin belirleyici özelliği ön tekerin 19" olması. granajda ki farklar: ön teker çamurluğu paçalı ve iki renk, alt karter koruma siyah ve dizaynı farklı, motor seviyesindeki plastikleri siyah.. .. diğeri ise F650 ST ( strada, almancada cadde demek ) biraz daha cadde tipi üretilmiş olanı.. ön teker 17", ön çamurluk tek renk, kısa ; karter koruması gri ve daha sportif bir görünümde, motor seviyesindeki plastikler de gri..

* 2000-2009 arası F650 lerde sanıldığının aksine çift egzos yok.. aslında o çift egzos görünümlü tek egzos dikkatli bakarsanız sağdaki egzosun çıkışı yok, kapalı... bir boru ile sele altından soldaki egzosa bağlı... niye böyle birşey yapmışlar diye soracak olursanız, bana göre hem estetik hem de işlev.. işlevi mi ne? : eski modellerdeki tek egzos çok kalın olduğundan yan çanta çok açıkta kalmakta, diğer tarafta da koca bir boşluk.. şimdi egzos içindeki parçaları uzunlamasına dizip önce sağdan sonra soldan dolaştırıyorlar ve egzosu inceltmiş oluyorlar

Bu mesaj en son " 16-01-2009 " tarihinde saat 13:31 itibariyle kannber tarafından düzenlenmiştir....
kannber is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-01-2009, 13:19   #122 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
ağırabi kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2008
Mesaj: 2,073
bazı modellerde hararet saati var.ama hangi modelde f-650 mi yoksa f-650 st de mi.cenk,ahmet sizin makinalarda bu saat varmı.

Bu mesaj en son " 16-01-2009 " tarihinde saat 13:36 itibariyle ağırabi tarafından düzenlenmiştir....
ağırabi is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-01-2009, 20:34   #123 (permalink)
Motosiklet Tutkunu
 
eksiya kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Nov 2007
Mesaj: 193
Öncelikle çok teşekkür ederim yorumlarınız için cenkmenderes ve ağırabi.


Alıntı:
cenkmenderes tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
Selamlar Penguen hanım,

Bahsettiğiniz gibi 5 ayrı model ve 3 ayrı kasa değişikliği var. Öncelikle sele boyu konusunu açıklığa kavuşturayım; tahmin edeceğiniz üzere Dakar en yüksek olan modeldir ve boyunuz 1.75'in altında ise tavsiye etmiyorum. En alçak model ise F650 CS'dir. Ancak CS tamamen farklı bir motosiklet, diğerleri 3 aşağı 5 yukarı enduro sınıfıdır, CS ise tamamen naked sınıfı asfalt motorudur. CS beğendiğim bir motosiklet değil, ama zevk meselesi tabi. Diğer F650 modellerinde ise sele yüksekliği 790-820 mm arasındadır. Ancak bütün F650'lerde standart olarak bulunan arka süspansiyonayarı ile bu 760 mm civarlarına kadar indirilebiliyor.Boyunuz çok kısa değil ise sorun yaşamadan kullanabileceğinize eminim. Motosikletiniz bölümünde dragstar yazıyor, eğer bu motoru kullanıyor iseniz ağırlık ile ilgili bir sıkıntı yaşayacağınızı da sanmıyorum, kaldı ki ağırlık dengesi ve kontrol olarak dragstar'dan çok daha kullanışlı bir motordur F650 serisi.

Modeller arasında ne gibi farklar olduğunu sormuşsunuz. Bu konuda teknik bilgileri vermeyeceğim, bunlar zaten bmw'nin kendi sitesinde ve diğer servis sitelerinde çok rahat bulunabilir. Ben kendi görüşlerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle alacağınız seriye karar vermeniz gerekiyor. Maddi durumunuz yetiyor ise elbette son kasayı tercih etmenizi söyleyeceğim. Hem daha yakışıklı, hem daha güçlü, hem de tamamen yep yeni bir teknoloji. Yeni seriyi kullanmadım ama kalitesinden hiç şüphem yok. Benim motorum ilk seriden, 1999 model ST. Bir sonraki seri olan GS ile kasa farkı dışında motorun teknik özellikleri olarak çok ciddi farklar bulunmuyor. İki seri de tek silindirli, yakın güçte motorlar. Ancak hep belirttiğim gibi, 2000-2003 arası GS'lerde tek buji kullanıldığından dolayı, sorun olduğu ve buji kestiğini çok duydum. Bu nedenle bu belirttiğim yıllar arasında üretilmiş F650 GS'lerden uzak durmanızı öneririm. 2004-2007 arası, ya da 2000 öncesi almalısınız. 2000 model öncesi ise artık 9+ yaş olduğu için alırken iyi kullanılmış ve geçmişini bildiğiniz bir motor almanız sizi olası masraflardan kurtaracaktır. Piyasada hırpalanmış, bakımları iyi yapılmamış bir çok F650 var, ucuz diye bunlardan birini alarak başınıza iş açmayın. Örneğin, 3-4 milyara F650 olmaz, olur da sorunlu olur, uğraştırır. Benden söylemesi. Sormak istediğiniz başka birşey olursa çekinmeyin.
Dakarı elemiştim zaten sele boyundan kaynaklı. CS i de pek gözüm tutmamıştı zaten.
Drag Starı bir yıla yakındır kullanıyorum ve hiç sıkıntı yaşamadım. Naked kullandım ve oldukça rahattı kullanımı ama dağ bayırda kullanmak için şimdi enduro tercihim. Endurolardan da BMW yi kestirdim gözüme. F 650, F 650 ST, F 650 GS arasında bir tercih yapacağım artık. Ayrıca benim motorum 2004 model ve bundan sonra da daha yaşlı bi motor almayı düşünmüyorum.
Tekrar teşekkür ederim yorumlar için.

Alıntı:
kannber tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bir iki ayrıntı da ben vereyim öyleyse...

* 1999 a kadar üretilen F650 lerde iki model var : biri düz F650 ( F650 funduro diye de geçer ). bu modelin belirleyici özelliği ön tekerin 19" olması. granajda ki farklar: ön teker çamurluğu paçalı ve iki renk, alt karter koruma siyah ve dizaynı farklı, motor seviyesindeki plastikleri siyah.. .. diğeri ise F650 ST ( strada, almancada cadde demek ) biraz daha cadde tipi üretilmiş olanı.. ön teker 17", ön çamurluk tek renk, kısa ; karter koruması gri ve daha sportif bir görünümde, motor seviyesindeki plastikler de gri..

* 2000-2009 arası F650 lerde sanıldığının aksine çift egzos yok.. aslında o çift egzos görünümlü tek egzos dikkatli bakarsanız sağdaki egzosun çıkışı yok, kapalı... bir boru ile sele altından soldaki egzosa bağlı... niye böyle birşey yapmışlar diye soracak olursanız, bana göre hem estetik hem de işlev.. işlevi mi ne? : eski modellerdeki tek egzos çok kalın olduğundan yan çanta çok açıkta kalmakta, diğer tarafta da koca bir boşluk.. şimdi egzos içindeki parçaları uzunlamasına dizip önce sağdan sonra soldan dolaştırıyorlar ve egzosu inceltmiş oluyorlar

Az önceki mesajı yazarken okumamıştım senin yorumlarını. Sağol Ahmetcim verdiğin bilgiler için.
Yalnız çift egzoz çok kullanışlı olmasa da, sanki daha sportif be...
__________________
Rüzgar! Sana, yalnız sana benzemeliyim...

Bu mesaj en son " 16-01-2009 " tarihinde saat 20:49 itibariyle eksiya tarafından düzenlenmiştir.... Neden: Automerged Doublepost
eksiya is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-01-2009, 23:52   #124 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
cenkmenderes kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2005
Mesaj: 1,186
Ahmet, izninle yazına bir düzeltme yapmak istiyorum. F650 ST modelinde ön lastik çapı belirttiğin gibi 17" değil 18" 'dir.

Ayrıca 3'ümüzün de söylemeyi atladığı bir fark daha var. 2000+ modellerde benzin deposu sele altına alınmıştır. Bu sayede motorun ağırlık merkezi daha aşağı çekilmiş, daha dengeli bir sürüş sağlanmıştır. Güzel bir çalışma olduğunu düşünüyorum.
__________________

Every soul has a price, name yours ?
cenkmenderes is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-01-2009, 18:32   #125 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
ağırabi kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2008
Mesaj: 2,073
bu gün motosikletime 120 derecelik beyaz ekranlı 3 mt civalı hararet saati aldım.benim motosikletimde hararet saati yok onun yerine zamanı gösteren saat var onu çıkarıp yerine montaj etmeyi düşünüyorum yada o da kalacak tabloda bir yere koyacağım bundan sonra işim kolay gözüm göstergede olacak.başka arıza yaşamak istemiyorum sizlerle paylaşmak istedim

13 aralıktan beri kapalı duran motosikletimi bugün yani 27 ocakta tek marş ta çalıştırdım.demekki bakımları tamam olan araç ne zaman istenirse çalışmaya hazır.bu iyi haber.

Bu mesaj en son " 27-01-2009 " tarihinde saat 14:32 itibariyle ağırabi tarafından düzenlenmiştir.... Neden: Automerged Doublepost
ağırabi is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-02-2009, 18:03   #126 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
ağırabi kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2008
Mesaj: 2,073
yeni aldığım hararet saatini gösterge panelinde devir ve km saatleri arasına delik açarak montaj ettim.uçunuda termostat çıkışına bir aparatla kendi icadım,( tabiki öhö öhö burada hafif öksürmek lazım geliyor) olanalete bağladım kalibrasyonda hiç hata yok fan 82 derecede açıyor hararet saatide 82 gösteriyor.böylelikle artık makina kaç derecede çalışıyor görüyorum aldığım hararet saatinin içinde kırmızı ikaz lambası var onada fan motorundan aldığım kabloyu bağladım şimdi fan devreye girdimi benim kırmızı ikaz lambası yanıyor hemen anlıyorumki fan devrede böylelikle f-650 lerin genel olan sorununu halletmiş oldum

daha önce kontak siviçleri arızalı idi ve 2 tane kablo boşta idi tamircilere sordum kimse bilmiyor.sonra gerçek bir usta buldum hemen bana ne olduğunu söyledi anahtarla direksiyon kilidini kitlediğin zaman bir çıt daha sola döndürdünmü park lambalarını yakıyor ve anahtarı çıkarabiliyorsun yani o iki kablo anahtar üzerinde yokken park etmeye yarıyor ve onlarıda bağladım mesele bitti.her şey ustasını bulabilmekten ve birazda anlamaktan geçiyor

unutmuşum yaptığım aparatla ilgili bilgi vereyim.bauhauzdan bir parmak su tesisatında kullanılan bir parmak sarı metalden yapılmış bir T aldım T nin üst uçuna aynı metalden yapılmış bir kör tapa aldım.kör tapayı yerine iyice sıktım sonra tornacıya gittim aldığım hararet saatinin alt ucundaki bağlanma çivatası ölçülerinde bu kör tapa üzerinde önce deldirip sonra diş açtırdım saatin alt ucunu buraya bağladım.motorun sağ tarafındaki termostat çıkışındaki su borusunu kestim ve arasına bu yaptığım aparatı iki kelepçeyle bağladım kısaca tarifi budur.hararet saati civalı alttaki suyun sıcaklığını üstte göstergeye naklediyor.çalışma sistemi basit.

Bu mesaj en son " 06-02-2009 " tarihinde saat 18:55 itibariyle ağırabi tarafından düzenlenmiştir....
ağırabi is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-02-2009, 19:19   #127 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
cenkmenderes kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2005
Mesaj: 1,186
Abicim helal olsun, hayatta uğraşamam şahsen o kadar. Azmini takdir ediyorum.
__________________

Every soul has a price, name yours ?
cenkmenderes is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-02-2009, 20:56   #128 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
arda tunca kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Jan 2008
Mesaj: 644
helal agır abı
arda tunca is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-02-2009, 22:40   #129 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
mösyö kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Oct 2007
Yaş: 39
Mesaj: 2,129
mösyö kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
size bir bmw servisi açalım mustafa bey ..artık zamanı gelmiş
__________________

BENİ BİLEN BİLİR,BİLMEYEN KENDİ BİLİR
mösyö is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-02-2009, 17:14   #130 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
ağırabi kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2008
Mesaj: 2,073
efendim teveccühünüz teşekkür ederim.geride bırakacağımız bişi yok bari f-650 sahibi gençleri doğruya sevkedelim.
efendim bu sabah borusan istinyeye gittim şunları aldım
1998 model f-650 düz model (funduro) benim makinam
2 ad buji orijinal bmw ambalajında markası NGK D8EA buda numarası
birde orijinal hava filitresi aldım
avro kuro bugün yani 07-02-2009 tarihi itibariyle 2.096 tl idi
ceman nakit yekun 39.83 tl ödedim
buji tanesi 7.65 tl
hava filitresi 18.45 fatura böyle diyor.takınca aradaki farkıda yazacam.bazı parçalar illa orijinal olmalı.
son durum bu merkezde nasıl bölümleri olan hikaye gibi değilmi.evet f-650 konusunda uzman sayılabilirim bana danışabilirsiniz.lütfen önce sitemize ücretsiz üye olun sonra bir bilene danışın bumudur budur..
__________________
tarihini bilmeyen milletler dünü hatırlamaz,bugünü anlamaz,yarını göremez

Bu mesaj en son " 07-02-2009 " tarihinde saat 21:21 itibariyle ağırabi tarafından düzenlenmiştir....
ağırabi is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Bookmarks

Tags
bmw f650, çakmaklık, motosiklet aksesuar

« Hızlanmada sorun | - »

Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 3 (0 üye ve 3 misafir)
 
Konu Araçları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Saat 01:17. Powered by vBulletin Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

TR Çeviri : organik81




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51