Motovirus.com;

2005 yılını 2006 ya bağlayan gece yani 0cak 2006 da yayın hayatına geçmiş, motosiklet camiasına yeni bir soluk getiren, motosiklet kullanıcılarının kolayca tüm bilgilere ulaşabileceği bir forum olma özelliğini taşımaktadır. Motosiklet adına tüm merak ettiklerinize kolayca ulaşabilir, merak ettiğiniz başlıkları konu haline getirerek diğer üyelerimizden destek isteyebilirsiniz. MV nin en büyük özelliği ise AİLE kavramını kullanıcılarına en yi şekilde aktarması ve AİLENİN bir parçası olmalarını sağlamaktır.

Üye Girişi

Şifrenizi unuttuysanız tıklayın?

Hemen Üye Olun!

MV’ye üye olmak için kayıt formunu doldurarak size gelecek olan aktivasyon kodunu onaylamanız yeterli olacaktır. Aktivasyon kodu mail adresinizin junk mail ( önemsiz postalarına ) düşebilir. Eğer aktivasyon kodu mailinize gelmedi ise info@motovirus.com a mail atarak üyeliğinizin onaylanmasını isteyiniz.

motosiklet forum üye kayıt





Motovirus.com



Gezi ve Buluşma Resimleri Gezi,buluşma ve toplantılardan sonraki fotorafladığımız güzel anlarımızı bu bölümde yayınlıyoruz.

Tags:

Yanıtla
Eski 26-10-2009, 01:09   #1 (permalink)
the
Moderator
 
the kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Jan 2006
Yaş: 34
Mesaj: 3,764
the kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
Arrow 25/10/09 Emirgan Korusu & Belgrad Ormanı gezi fotografları (plansız)

s.pehlivan la birlikte bu sabah ani bi kararla gezmeye gittik gezdik geldik, buyrunuz fotolar...

vay be canavara bak 4 sene 2 ay da 97bin km devirmiş canım motorum, en az 50 kere de devrilmiş olmasına rağmen...



kahvaltı sonrası emirgan korusundaki 3 köşkten biri olan sarı köşk e gittik bişiler içmek için,
pazar günü oldugu için kalabalıktan oturacak yer yoktu,
haftasonu gitmenizi tavsiye etmem...
hafta içi gündüzleri manyak huzurlu bi mekan, gidecekseniz hafta içi gidin,
sarı köşkün fotografını çekmemişim nasıl olduysa...


bahçelerde ve ağaçlarda bi sürü sincap var...



















ortama göre bu fıskıye biraz dandik kalmış...
















belgrad ormanı...














bu fotodan sonra fotograf makinem geçici olarak bozuldu, foto çekemedim, şimdi çalışıyo, bundan sonraki fotoları arkadaşımdan alabilirsem eklerim topiğe...
belgrad ormanını en son gördüğümden bu yana epey bi değişmiş, tesisler ve düzen süper ama belediyeler ormanı paylaştıkları için adım başı para istiyolar...
istinye ana girişinden girdik motor başı 4.2 lira, çiftalana doğru giderken başka bi yerde piknik gibi bişiler yapalım dedik hoop orası için de motor başı ücret, neymiş efendim öbür taraf farklı belediyeye bu taraf farklı belediyeye aitmiş...
ama genel olarak sevdim ormanı, sık sık gidilebilecek bi mekan, en kısa sürede mv olarak bi pikniğe gidelim derim, havası yeter...


edit: arkadaşımdan diğer fotoları aldım bi sonraki sayfaya ekledim...
__________________
Zamana ait düşlerim... Gemi benim kaptan benim... - themuhammet@msn.com

Bozcaada2012 . Ege Turu2011 . yalova . antalya . şile & ağva Kapadokya . - http://www.facebook.com/muhammetbilge

Bu mesaj en son " 30-10-2009 " tarihinde saat 08:58 itibariyle the tarafından düzenlenmiştir....
the is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 01:23   #2 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
mösyö kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Oct 2007
Yaş: 40
Mesaj: 2,128
mösyö kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
bu piknik olayına varım
__________________

BENİ BİLEN BİLİR,BİLMEYEN KENDİ BİLİR
mösyö is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 11:48   #3 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
Imroz kullanıcısının avatarı
 
Giriş: May 2009
Yaş: 36
Mesaj: 349
EE aşk olsun arkdaşlar mahalleme gelmişsiniz insan bi arar görüşelim diye benim tel sen vardı sanki muhammet, neyse artık ben sizi bir dahakine tesadüfen görürsem görüşürüz...
__________________
Asıl körlük nankörlüktür...
Imroz is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 12:34   #4 (permalink)
Motosiklet Tutkunu
 
s.pehlivan kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Jun 2006
Yaş: 31
Mesaj: 73
The seninle gezmek ayrı bir keyf...
Allahtan panço poşeti buldun yoksa aç kalacaktık hehehe...
Diğer fotolar akşam elinde olur
__________________
...DüşLeRim BaşKa...GerÇeK BaşKa...
s.pehlivan is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 13:40   #5 (permalink)
Motosiklet Tutkunu
 
Giriş: Aug 2008
Yaş: 30
Mesaj: 207
Alıntı:
s.pehlivan tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
The seninle gezmek ayrı bir keyf...
Allahtan panço poşeti buldun yoksa aç kalacaktık hehehe...
Diğer fotolar akşam elinde olur
)) evet sevgilim panco poşeti olmasaydı biraz zor yerdin o sucukları sinan)
angely is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 14:33   #6 (permalink)
Administrator
 
Biscuit kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Nov 2005
Yaş: 37
Mesaj: 3,929
Biscuit kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
İnsan bir acile yazar kınıyorum =)) Şaka bir yana iyi yapmışsınız kardeşim güzel olmuş
Biscuit is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 14:41   #7 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
osama kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Sep 2007
Yaş: 37
Mesaj: 660
osama kullanıcısına AIM aracılığı ile mesaj yolla osama kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla Send a message via Skype™ to osama
eskiden bu tip gezilerde the kardeşim bana bir alo abi biz gidiyoruz gibi seyler söylerdi ama neyse .. güzel gezi temiz hava guzel insanlar
osama is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 16:34   #8 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
ağırabi kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Dec 2008
Mesaj: 2,073
gezi güzeldir
paylaşılan gezi daha güzeldir
hele hele 100.000 kmlere gelmiş mondial mct ile yapılan gezi daha güzeldir paylaşım için teşekkürler
ağırabi is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 16:47   #9 (permalink)
Motosiklet Sevdalısı
 
WindRider kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Mar 2006
Mesaj: 4,602
WindRider kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
The nın olduğu her gezi güzeldir
__________________
the kardeşim seni çok seviyorum...
WindRider is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-2009, 19:20   #10 (permalink)
the
Moderator
 
the kullanıcısının avatarı
 
Giriş: Jan 2006
Yaş: 34
Mesaj: 3,764
the kullanıcısına MSN aracılığı ile mesaj yolla
Alıntı:
Imroz tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
EE aşk olsun arkdaşlar mahalleme gelmişsiniz insan bi arar görüşelim diye benim tel sen vardı sanki muhammet, neyse artık ben sizi bir dahakine tesadüfen görürsem görüşürüz...
valla ne desen haklısın abi, oraya kadar geldim aramak aklıma gelmedi ...

Alıntı:
osama tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
eskiden bu tip gezilerde the kardeşim bana bir alo abi biz gidiyoruz gibi seyler söylerdi ama neyse .. güzel gezi temiz hava guzel insanlar
abi sabah ani kararla çıktık,
gezi olarak görmediğim için olsa gerek kimseyi aramadım,
normal gezi olsa ilk seni ararım biliyosun, sen daha güzel gezilere layıksın ...


Alıntı:
mösyö tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
bu piknik olayına varım
istanbulun göbeğinde tertemiz hava, bence sık sık gidilip piknik yapılabilir, ben de varım yapıldıgında...

Alıntı:
WindRider tafarından gönderildi Mesajı Görüntüle
The nın olduğu her gezi güzeldir
bebeğim benim çok özledim seni...
__________________
Zamana ait düşlerim... Gemi benim kaptan benim... - themuhammet@msn.com

Bozcaada2012 . Ege Turu2011 . yalova . antalya . şile & ağva Kapadokya . - http://www.facebook.com/muhammetbilge
the is offline  
Bu Mesajı Facebookta Paylaş!
Alıntı Yaparak Cevapla
Yanıtla

Bookmarks


Şu an bu konuyu görüntüleyen kullanıcı sayısı: 1 (0 üye ve 1 misafir)
 
Konu Araçları

Gönderme Kuralları
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
SimgelerAçık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık


Saat 17:08. Powered by vBulletin Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.

TR Çeviri : organik81




1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51